ETKİLİ E-TİCARET YAZILIMLARI NASIL OLMALI
İyi bir e-ticaret sitesi hedef kitlesini tanıyan, onların davranış modellerini bilen, buna göre stratejiler belirleyen ve tüm bu bilgileri hedef kitlesine doğru yansıtabilen sitedir. Sitenin tasarım ve e-ticaret yazılımı bu bilgilere göre yapılmamışsa, o site yok olmaya mahkumdur. For Software ekibi geliştirdiği alışveriş sitelerinde önceliği stratejilere verir. Bu stratejiler üzerine kullanıcı odaklı bir mimariye sahip, SEO altyapılı ve güvenilir projeler inşa eder.
Kullanıcı Odaklı Yazılım Mimarisi
For Software ekibi, e-ticaret projelerinde kullanıcı gereksinimlerine ve davranışlarına odaklanır. Kullanıcıları harekete geçirmek, marka sadakatini yükseltmek için onların ihtiyaçlarını keşfeder. Tüketici davranışlarına göre dijital stratejiler geliştirir.
Alışveriş sitelerinin kullanıcı işlemleri, site içi fonksiyonlar, alışveriş işlemlerinin kolay ve hızlı yapılabilmesi gereklidir. Kullanıcı odaklı eticaret yazılım mimarisi ile hazırlanmış e-ticaret sitelerinde ziyaretçinin siteye ilk girişinden itibaren nasıl davranacağını, ne beklediğini, neyi görmek istediğini analiz edilir. Üyelik işlemleri, satın alma işlemleri, sepet uygulamaları, kampanya uygulamaları gibi daha bir çok kullanıcı işlemleri yapılan bu analizler sonrasında geliştirilir.
Birkaç örnek verecek olursak ; Bazı alışveriş siteleri için “markayı sevdirmek, markayı tanıtmak, ürünü tanıtmak” gibi bir ihtiyacı yoktur. Tek hedef ziyaretçiye satışa yönlendirmek, satın alma işlemlerinde ise hız ve kolaylık sağlamak iken
Bazı alışveriş siteleri için ise durum farklıdır. Yoğun rekabetin olduğu bir ürün grubunu satıyorsanız, yeni bir markaysanız; e-ticaret sitenizde markanızı ve ürünlerini maksimum düzeyde tanıtmak, markanıza güven kazandırmak önceliktir.
For Software , online alışveriş çözümlerinde en değerli hizmetin “kullanıcı odaklı yazılım mimarisi” geliştirme olduğunu bilir ve bu anlayışla geliştirme yapar.
Sürekli Geliştirilen Stratejilerle Etkili Sonuçlar
Hangi müşteri profili hedefleniyor, hedef kitleye nasıl ulaşılacak ayrıca ulaşılan müşteriye ne sunulmalı ve ne vadedilmelidir , müşteri alışverişe nasıl yönlendirilmeli, müşteri memnuniyeti için ne yapılması gerek” gibi sorular ve cevapları ile dijital stratejisi ortaya çıkarılır.
Bu strateji web sitesin yapısı, içerik stratejileri, SEO stratejileri, kullanıcı odaklı uygulamalar ile hem entegre hem de aynı hedefe odaklanmış olmalıdır. For Software Ekibi her çalışmasında bu entegrasyonu tüm detaylarıyla değerlendirerek gerçekleştirir.
For Software Ekibi Seo Çalışmalını sizin için sürekli geliştirmekte ve takibini yapmaktadır. Bu firmamızı diğer E-Ticaret platformlarından ayıran en önemli özelliktir .
Önemli SEO Kriterleri
Bir SEO çalışmasının başarılı olabilmesi için çok fazla sayıda kriter vardır. TRİOS için bu kriterlerin en önemlileri şunlardır:
Site Yapısı
Anahtar Kelimeler
Site İçeriği
Sosyal Medya
Backlink
Mobil Uyumluluk
Kullanılabilirlik
SEO Uygulamaları
TRİOS, SEO stratejilerinizi belirledikten sonra uzman ekibi ile gerçekleştireceği SEO çalışması temel uygulamaları şöyledir:
Analiz & Araştırma
Link Çalışmaları
Sosyal Medya Çalışmaları
Optimizasyon Çalışmaları
İçerik Çalışmaları
Raporlama & Analiz & Tekrarlama